În temeiul prevederilor art. 62 din Hotărârea nr.295/2021 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitară a dispozițiilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 97/2005 privind evidența, domiciliul, reședința și actele de identitate ale cetățenilor români, precum și pentru stabilirea formei și conținutului actelor de identitate, ale dovezii de reședință și ale cărții de imobil,
,,Proprietarul unui imobil poate sesiza, în scris, personalul serviciului public comunitar de evidență a persoanelor cu privire la faptul că o persoană fizică, ce are înscris în actul de identitate domiciliul sau reședința la adresa imobilului proprietatea sa, nu mai locuiește la această adresă.”
DEPUNEREA CERERII:
Cererea se depune personal de către titularul spațiului de locuit la secretariatul Direcției de Evidență a Persoanelor pentru imobilele care se află pe situate în mun. Craiova și comunele arondate.
Cererea se obține de la secretariatul direcției sau se poate descărca de pe pagina de internet a instituției de la secțiunea ,,Formulare utile”.
Obligatoriu cererea se semnează de către titularul spațiului de locuit în fața funcționarului de la secretariat.
DOCUMENTE NECESARE:
- cerere pentru încetarea valabilității domiciliului/reședinței ( vezi FORMULARE TIPIZATE),
- actul de identitate al titularului spațiului de locuit prezentat în original,
- actul de proprietate al titularului spațiului de locuit prezentat în original.
TERMEN DE SOLUȚIONARE: aproximativ 45 de zile, în funcție de rezultatul verificărilor specifice efectuate.
NU SE PERCEP TAXE IAR CERERILE SE PRIMESC LA SECRETARIATUL DIRECȚIEI ÎN PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL FĂRĂ A FI NECESARĂ O PROGRAMARE PREALABILĂ